Aslangzm Kızlar bebeğim 11 aylık oldu. Fakat henüz dişimiz yok emekleme yok, Ayakta durma yok normal mi 😞
_mercanligunler Aslangzm 10 aylık dikilme emekleme bizde de yok muhtemelen 11 ayliktata olmayacak gibi çünkü hic dikilecek emekleyecek gibi degil 🤷🏻♀️🤦🏻♀️☺
Niloss Aslangzm benim de öyleydi şu an 1 yaş 12 günlük. Yaşına yaklaşırken 3 diş patladı ilk kez adım attı
eced16 Aslangzm o zaman sıkıntı yok :) yürüme için 18. Aya kadar zamanı var. Diş içinse 15. Ay. Her çocuğun gelişimi farklıdır. Sağlıkla büyüsünler ❤️
Swtlna Emekleme olmasa da sürünerek ya da poposunun üzerinde falan ilerleyebiliyo olması gerekir diye biliyorum. Bi doktora görünün bence
Swtlna Aslangzm bi sorun olduğunu sanmıyorum o zaman, istediği her şeyi siz mı ona veriyorsunuz ya da işte hemen yerden kaldırıyorsanız, uzatıp veriyorsanız falan bunlar etkilemiş olabilir.
Esleminannesi17 Aslangzm emekleme yok ayakta 5 saniye duruyor ama cok korkarak oda. Diş yeni cikiyor kucucuk pirinc tanesi kadar bile yok gozuken kismi. Hemen hemen ayniyiz ve bu tkacagim en soy sey bile degil