ahmetseliminannesi Arkadaşlar bebeğm 13 aylık bildim bileli idrarı hep ağır kokuyor daha once tahlil vermistik ama temiz çıkmıştı . Suyu cok içiyor aslnda susuzluktan olabilir diyorlar ama bilemedim neyden olabilir 🤔
esmaamine ahmetseliminannesi benmde kızımın kokuyordu tahlili temiz çıktı. farkettimki üşütünce kokuyor yaz diye suda oynadı çıplak gezdi hava rüzgardı ayaklarıda çıplaktı üşüdüğünn ertesi gün kokar.
ahmetseliminannesi Ozge_AyazEfee Yok hic ilaç kullanmadı diye bilirim kışın bi grip olmuştu antibotik kullanmıştık sadece o da 7 8 aylık falandı.
Ozge_AyazEfee ahmetseliminannesi Tahliller temiz çıktığına göre, suyu da yeterli içtiğine göre Bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum 😌
ahmetseliminannesi Ozge_AyazEfee ama aşırı ağır kokuyor bazen büyük çişini yaptı zannediyorm bakıyorum yok küçüğü acaba bezden kaynaklı olabilir mi ki molfix kullanıyorum
Ozge_AyazEfee ahmetseliminannesi Aaaa olabilir. Biz bezi bırakınca inanın bez hiç aklıma gelmedi 🤦🏻♀️
Akidesekeri Benimde kızım 13 aylık dediğiniz gibi bazen kakasını yapmış sanıyorum ama çişi kokuyor havala çok sıcak ondanda olabilir ben bezini çok sık değiştiriyorum çok su içiyor o yüzden bi sorun vardır diye de düşünmüyorum
ahmetseliminannesi Akidesekeri Insallah havalardandir zaten şu sıcakta bez bağlamakta zulüm resmen her bağlamaya calismamda kaçıyor Bağlama der gibi 😂
Ozge_AyazEfee ahmetseliminannesi Çocuktan çocuğa değişiyor, kimisi daha erken kimisi daha geç öğrenebiliyor. İdeal olan 2 yaştan itibaren. Ama önemli olan çocuğun kendini ne zaman hazır hissettiği 🥰
ahmetseliminannesi Mom4775 haftaya bi doktoruna götürecem canm kan tahlillerine baktırmak istiyorm idrarda tekrardan istetcem bakalım inşallah bi problem cikmaz