EDABYK pazartesi günü ayni sikayetle xoxuk hastanesi aciline götürdüm. Idrar testi istediler susuz kalmaya bağlı enfeksiyon cikti. Ertesi gün için poliklinikte idrar kültürüne baktırmak önerdiler gittim. Tekrar genel bir tane daha ve bir de kultur baktırdım. Dun sonuçları aldığımda temizdi. Zaten salıdan beridir de pembeli görmemiştim. Bolca emziriyorun ve su da veriyorum bebeğim 3 aylik ama bu sıcaklarda ister istemez su kaybedebiliyorlar. Korkmayın bile su ve anne sütü vermeye devam edin