F_nur34 Merhabalar. Yeni Doğum yaptım hangi yardımlardan faydalanabiliyorum ? Ve su çalışan anneler için çalışırken mi hamile kalıp Doğum yapmak gerekir yoksa son 1 yıl içinde 90 gün sigortalı olmam yeterli mi ?
eymenselimm 90 gün oluyordu da gamile iken çalışıyorsunuz 32.haftada çalşmaz raporu alınca ordan para geliyor ve aile sosyal bakanlıgındanda süt ve cocuk parası yatıyor
eymenselimm F_nur34 eşin dogum kimliginiı limligi flan götürcek senin gitmene getek yok orda yönlendirirler