KuzeyinAnnesii
burda yazilanlada gore bebeginizi kiyaslamayin 4 aylikken yurumustur bilee sorsan 😅 ooo burda herkes mukemmel anne gecen biri yazmis kac aylik hatirlamiyorum hala diyince halasina teyze diyince teysezine yok amcasinin oglu diyince amcasinin ogluna bakiyomus yok daha neler benim 6 aylik oglumda cisini soyluyor hatta kalkip wcye gidiyor 😂😂😂
saka bir yana bizde 12 ocakta 7 aya giricez bizde de durum ayni dis belirtisi yok , emeklemeye calisiyor ama basarili degil zamani gelince hersey olur💐