Sedanur geç yürüyüversin ne bu merak erken yürüsün. yarış atı gibi şimdiden çocuklarımıza bunu yapmayalım! Benim annemde hep kıyaslıyor kuzenimin çocupu benim kızımdan 2,5 ay büyük O güzel yiyor o ayağa kalktı o hızlı diyor!!! anne o büyük dur artık diyorum olsun geç kaldı diyor 8,5 aylık benim çocuğum daha geç falan kalmadı yani yürümeye en son kızdım yeter kimseyle kıyaslama kıyaslayacaksanda ben ve kızım duymayacağımız şekilde nerde nasıl kıyaslarsan kıyasla dedim! Her çocuğun gelişimi farklı farklı oluyor sağlıklı olsunlarda bir ay önce bir ay sonra farketmez!