yavrusununannesii 4gun oldu bugün cıktı klips sarı kantaron yağı sür dediler birde masaj ama geriye doğru itmeye kalkınca çok ağlıyor bakımı nasıl olacak bilen var mı
Madame yavrusununannesii bizde yaptırdık bugün 3.gunumuz hiç bı bilgim yok burda bekliyim 🙋 Klipsi çıkartırken ağladı mi bebeginiz zor oldu mu? Doktor ben gelmeden önce haber vericem 1 saat ılık suya oturtmanizi istiyorum dedi gelmeden yumusasin diye suya oturtcakmisiz siz nasıl yaptınız
Sdka27 yavrusununannesii merhem vermediler mi bz kremlerini kullaniodk zatn zamanla kopck gbi oluo o snra da cikarmaya gelio sunntci
Alim7189 yavrusununannesii canım biz 3aylikken olduk şuan 5 ayligiz bize doktorumuz deri aşağı dgru inerse geri geri masaj ozmn yap dedi valla bende hiç yapmadım hicte bsy olmadı orası daha yara olduğu için canları çok yaniyo. Ben doktorun verdiği kremi surdum sürerken hafif hafif masaj yaptım okdr
gozdem006 yavrusununannesii klips çıktıktan sonra sadece doktorun önerdiği kremi sürdüm sabah akşam birde pipinin dibinden basıp geri ittiriyorsun başka bişey yok ordaki kaynamış deri zamanla iyileşiyor bizimkinde hiç sıkıntı yaşamadık
yavrusununannesii Madame bana gelmeden krem sür ve ağrı kesici şurup ver dedi gittik çıkarırken ağladı canım kucağıma alınca sustu
Ynctlgtmn Madame evet bizde gitmeden ilk suya oturtmuştur yumusasib diye ama ne kadarda olsa cikartirken agliyo 😔
Sdka27 yavrusununannesii vala hatrlamiom onu ya bzm baya oldu yaptrali da iste pipisi katlanmasn her acmada cikar orasini
Mom0363 4 yıl önce oğlum bu şekilde sünnet oldu. Biz hiç masaj falan yapmadık. Doktor yapın demedi. Merhemi vardı onu sürüyordum sadece.
mutlu_anne2 Bizde 2 ay önce klipsli yöntemle yaptrdk doktpra özrllikle sordk masaj gerekiomu die hayır dedi hiç yapmadk ağlatmadk ve yapışma falanda olmadı şuan gayet iyi
Alim7189 yavrusununannesii anladım canım ama bnce yapıp boşa ağlatma derim ben ha bariz deri aşağı iner zaten farkedersib zaten idrarı hemen iyileştirecek o yarasını 2 güne bsyi kalmaz insallah
Gulbeyaz Yapman lazım canım doktor söylediyse bizimki de 1 ay oldu olalı kremi sürüp dibinden geriye ittim hep 2 gün acıyor sonra sesini çıkarmadı
Cktha yavrusununannesii ilk gün öyle oluyor ama geçiyor hemen yavaşça geriye cekin yağı damlatin hemen ben zeytinyağı kullanmıştım her bez değişiminde yaptim
Ynctlgtmn yavrusununannesii bizde yaptirdik klamp çıktığı gun furacin diye krem vermisti onu sürdüm baska hicbise yapmadim ikinci gun daha iyi oluyo merak etme bide pipisine küçük kahve bardagi oluyo karton onun altini kesip koyun saga sola degmesin diye