esraeylul34 Kızlar bebisler nasil bizde durumlar eskisi gibi cok yemiyoruz yavas avas taşımlara başladık sadece anne sütü alıyoruz dönmeye yüz üstü olmaya cok dan alistik🤣 her gördüğünü agzina koyuyor bugün meyve filesi ile çeyrek muz yedi oyle sizler
Perissmom esraeylul34 bizde de aynı bol bol dönüyor, yüzüstüyken poposunu kaldırıyor emekleyecek mi acaba🧐 ek gıdaya başlamadım anne sütü sadece, 6. ayda başlarım tadımlara.
BabyGroot esraeylul34 sürekli ama sürekli bağırıyor sesi kısılana kadar bi derdi de yok gülüyor ama bi yandan da bağırıyor anlamadım neden 🙄 bugün kontrole gittik doktor kilosu iyi 6 ayda önce ek gıda verme dedi henüz geçemedik. Sırt üstünden yüz üstüne dönüyor ama yüz üstünden sırt üstüne biraz zor dönüyor onu öğrenecek zamanla 😊 şu sıralar biraz meme reddi gibi bişey yaşıyoruz ayakta emziriyorum oturunca bırakıyor etrafı görmek istiyo galiba. Velhasıl her dönemin derdi başka a dostlar 😄
Sumeyyelan esraeylul34 biZde 19 unda 5 aylık olacağız oyun halısına koyuyorum bi bakmışım tam tersi dönmüş kendince oynuyor konusunca cevap veriyor sanki sürekli eli ağzında ne versen ağza gidiyor o şeyler hep birden kucakta gezdirin beni ben erken başladım tadımlara meyve filesini veriyorum bi kaç meyve sebze tattık o fileyi kendi tutup düşürünce sinirleniyor
esraeylul34 Perissmom Bizimde popo kalkiyo emekleyebilirler❤Biz de sadece anne sütü alıyoruz ama yeni taşımlara başladık zaten 5 bucuk ayliguz
Tubasubasi 5 aylık yeni olduk biz daha.Mamaya devam şimdilik.Maşallahları var valla ufaklıkların.yürümeden koşma çabasındalar😂😂
ozis34 3 aydan beri mama kullandığımız için dr 5 ayda ek gıdaya başlattı alıştırma olarak 3 gün kurallarıyla yoğurt yumurta sarısı patates kabak havuç denemeleri yaptık en son meyvaya başlayacağım