1Mother1Boy merhaba ekonomik durumunuz elveriyorsa saniye bile düşünmeden karşıyaka girnede Aydın Mevsim’e götürün. Mükemmel bir doktor ve tedavisi de mükemmel. Ben de arkadaşlarımın yönlendirmesi ile kendisine gittim ve iyi ki ona gitmişim. Çok çok kolay atlattı oğlum. 2,5 aylıktı. Şimdiden geçmiş olsun size 🙏🏼