Merhaba kızlar , benim doktorum ımom latte adında bir vitamin verdi, günde 2 tane iç dedi. Hem süt yapımını arttırıyormuş hem de emzirme kaynaklı vücudun eksiklerini tamamlar dedi. Ben memnun kaldım 11 aydır kullanıyorum, sadece ek gıdaya başlayıp emme sayısı azalmaya başlayınca günde 1 adete düşürdüm.