Nur3452 merhaba bende sizden Aralık 2019da doğum yaptım benim kızımdada aynı problem oldu.Duyduğum an dünyam yıkıldı okadar korktum üzüldümki neden diye çok sorguladım 😢Çocuk doktoru doğumdan birgün sonra kontrole geldiğinde farketti röntgen çekildi nörolojiye yönlendirdiler,kırık yok ama sinir uzaması var dedi doktor yani brekial pleksus.ordanda fizik tedaviye yolladılar bikaç ev ezgersizi gösterdiler onları yaptık en son nöroloji doktoruna 6 aylıkken gittik ve geçmiş çok az bişey var 1 yaşında tekrar görücem dedi bakalım bekliyoruz bizde.ama hala diğer kolu gibi değil sanki yani oturur pozisyondayken bazen sağ elinin üstü yukarda kalacak şekilde elini yukarı kaldırıyor,birde başka fizik tedavi doktoruna göstermeyi düşünüyoruz.Acaba sizin bebeğiniz şimdi ne durumda,ilk nezaman kaldırdı kolunu