Bugün 13 aylık oğlumun saçını kestik Çok üzgünüm hala içim yanıyor kestiğimiz için çok pişmanım o kadar uzun o kadar güzel dalgalı saçları vardı ki keserken içim acıdı tüy kalmadı yavrumun başında kel yaptık ne zaman uzar ben uzun saç çok seviyorum bidaha kestirirmiyim hiç bilmiyorum ama ilk saçlar kesilirmiş sünnetmiş bizde kücükken kesmek istedik hala çok üzülüyorum inşallah çabuk uzar