Deletedmom60 21 günlük bebeğimi sabah gece 2 saatte bir kaldırıp besliyorum merak ettiğim ne zamana kadar böyle ben kaldırıp besleyeceğim? hani ne zaman kendi uyanıp isteyecek gece uyuyacak? normale ne zaman dönüyoruz acaba
Deletedmom60 Deletedmom896 yigitalpinannesiii miracinnannesii Ummhnsmt Ssedaa teşekkürler kızlar bazen gece uyuya kalıyorum 2.5 3 saat dolunca kendi kalkıp ağlıyor istiyor gece sizce 2 saatte mi kaldıriyim yine yoksa 3 saat onun uyanmasını mı bekleyeyim uyandırırken kıyamıyorum da zorlanıyor 🥺
Hndylmz Deletedmom60 ben hiç uyandırıp emzirmedim hep kendi uyandı emmek için 4 aylık olduk 2 aydan sonra kendi uyanmaya başlayacaktır merak etmeyin
Deletedmom60 Hndylmz bizim sarılığımız olmuştu da kan uyuşmazlığından dolayı o yüzden mecbur kaldık ilk zamanlar şimdi atlattık ama yine 2 saatte bir uyanmıyor 3 saat dolunca felan kendi kalkıp ağlıyor
Leylus Deletedmom60 canım bana doktorumuz en başından beri gündüz 2-3 saat gece 4-5 saat uyandırma diyevcok diretti ama ben ilk 1 ay 2 saatte bir uyandırdım.Suan 70 günlüğüz her beslemeden önce altıni al emzir sonra bırak uyusun kendisi uyanıyor zaten ama tabi istersen bi doktora daniş yinede.
Ozget Deletedmom60 bence mutlaka uyandirin sekerleri düşüyormuş. Arada uyuya kalabiliyor insan. Doktora arada uyuya kaldığım oldu dedim. Arada bisey olmaz demişti
Ssedaa Deletedmom60 canım biz 17 gün yoğunbakımda kalmıştık orda düzen 3 saat arayla idi beslenme. Ama eve gelince sarılık olmasın diye ilk 1 ay 1 ya da 2 saat arayla doyurdum
Deletedmom896 Deletedmom60 yani şu süreçte 2 saati çok geçirme bazen şekeri düşüp uykuya dalabilir uyanmaz zor olur alarm kur biliyorum uykuların şeş beş oldu ama İnan geçiyor bu günler az daha sabret ☺️🐣
Ozget Benimde 24 gunluk bebegim. Bende doktors sordum ilk bir ay boyle 2 saatte bir sonra 2.5 saat sonra 3 saatte bir dedi
Mumtehine Deletedmom60 Az kaldı bebekten bebeğe değişir ama genelde 1,5-2 aylık olunca rahatlarsınız inşAllah🌷Şimdi o güzel suratı uyandırmanın keyfini çıkarın🥰
hande_k Benim oğlum 2 ay 10 günlük. Bende 2,5 saatte bir uyandırmadan uykuda emziriyorum. Bebeğim 36 haftalık doğdu. Doktorumuz Özellikle prematüre bebeklerde 6 kilo olana kadar bu şekilde devam edilmesinin sağlıklı olacağını söyledi.
balkizimbebegim Deletedmom60 sarılık tehlikesi yoksa uyandırmayın bence ben ilk 1hafta falan uyandırdım sarılık tehlikesi geçince bıraktım acıkınca ağlayıp uyanıyorlar zaten