Öncelikle çok geçmiş olsun, bende sezaryen oldum benimde çok ağrım vardı biraz da canım tatlıdır ama hemen kalktım yürüyüş yaptım hastane koridorunda hastanenin merdivenlerini inip çıktım devamlı eve geldiğim gece bebeğimle kendim ilgilendim kimseden yardım istemeden yani ne kadar çabuk ayaklanıp hareket ederseniz o kadar çabuk kendinize gelirsiniz insan yattıkça ağırlaşıyor😌