Ya kızlar oglumun 2-3 gündr atesi cıkıyor herkes damakları şişmiş diş cıkartıcak diyor. Bende belki baska bi sebebi vardr nolur nolmaz dye saglık ocagına götrdüm. 2-3 gündr atesi var ama keyfi yerinde dedim kulak bogazına baktı temz ddi damaklarına baktı yakınlarda cıkıcak bi dişi yok gbi ddi agrı kesici verdi geldk . Akşam nolduysa birden sürekli aglamaya basladı baslarda mızmızlanıyordu bnde belki agrısı vardr ddm snrası çığlık kıyamet karın agrısı tuttu karnını doyurup banyosunu yaptım biraz masaj yapım ddm kıyameti kopardı cok aglardı zor sakinleştirdik aralarda sustugu zamn gzını cıkartmaya calştık. Gaz ilacı olarak nurse harveys surup kullanıyoruz ama artık gazını tahat cıkartıyor dye sadexe zorlandıgı zaman veriyorum 6 aylık olduk bu arada. Gaz ilacını verdm cıkardık zor bela aglamaktan cıkaramıyorduk izin vermiyordu .🤦🏻♀️ Ates desen o da bi yandan cıkıp duruyor cok üzülüyorum ne zaman gecicek bu diş agrısı ya normalde masaallh cok sakin bi bebek ama 4. Ay atagındab snra hersey mahfoldu ne gece dzgun uyur ne gündz beni srsanız zombi gbyim uykusuzluktan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️