Stellaa 4 aylik bebeklerinizin bezini gece degistiriyor musunuz ? 8de aksam uykusuna yatsa ya da 9da sabah 7ye kadar cok mu uzun oluyor bezin kalma suresi sizce ? Bu arada geceleri hic kaka yapmiyo hatta cisi bile cok yapmiyo sabah 5e kadar falan genelde
Deletedmom896 Stellaa gece kaka olayı bizde de yok 8 gibi uyur 12 gibi beslerim tekrar 5 gibi uyanır beslerim sabah 8 gibi altını alırım ki o zamana kadar dolmuş oluyor kaka varsa değiştiririm tabi uyuyor olsada
miracinnannesii Stellaa kaka yapmıyorsa gerek yok bnce ben sadece kaka yaparsa degişiyorum rahatsz oluyor cnkü. Bide cok çiş yaparsa az yaparsa degsmiyorum
Hunilianne Stellaa kaka yaparsa değişirim yapmazsa devamke. Ama prima kullanıyoruz diger bezleri tecrübe etmedim
Fatmabgoksel Stellaa ben doğduğundan beri geceleri altini hic değiştirmiyorum hem uyku döngüsü bozulmasin diye hem de tuvalet aliskanligini kazandirirken zorlanmayayim diye, ve benim oglum suan 4 aylik gece hicc kakasini yapmaz
Ada35 Stellaa gece bezini alırsaniz zaten uykusu açılır bende almıyorum kaka zaten yapmıyor sabah altını aliyorum
Mumtehine Stellaa Bizde de gece kaka olmazdı (ilk ay hariç) o yüzden doluluğuna bağlı biraz çok koktuysa çişi alıyorum ama koku yada dolu değilse almıyorum🌷
Erenmm Stellaa benimkide 4 aylık kaka yapmadığı için sabah değiştiriyorum önceden gecede değiştiriyodum uykusu kaçıyor diye değiştirmiyorum
deniz__92 Stellaa benim oğlumda 4 aylık gece hiç altını değiştirmiyorum kendisi uyanmazsa eğer uyku düzeni bozulmasın diye gece kaka yapmıyor zaten hep sabahları yapıyor uyanınca
Cihangiriinannesii Stellaa 4 ay 28 günlük oğlum. 3.ayindan beri gece değiştirmiyorum. En son gece 12de takıyorum sabah 10 gibi alıyorum
Eternity Stellaa 8 den sabah 7 ye kadar degistirmiyorum 3. ayindan beri, suan 6. ayina yaklasiyor. Gunduz Premium Care kullaniyorum, gece prima kulot bez, baya kuru tutuyor, cok memnunum
Hakcjrks Stellaa ben gece bez değiştirmiyorum gece gündüz ayrımını yapsın diye çünkü bezi değiştirip altını silince uyanıyor.Bi de zaten sadece çiş yapıyor gece sabah hemen banyo yaptırıyorum
s_koc Stellaa kızım 3 aylık. Çişe değiştirmiyorum ama kaka yaparsa mecbur. Pişik olabilir. Dr da kaka olunca değiştir demişti
Baloglum93 Stellaa gece bezini değiştirmeyi 40 İnsan sonra bıraktım çünkü bezini açınca geri uykuya dalamıyordu zaten gece kaka yapmıyor
Eternity baybyumusak Kaka yapiyordu degistiriyordum o yuzden. Kaka yapmiyorsa degistirmeyin bir sey olmuyor
eymenselimm dogdugunda sdce kaka yaptıgında degiştirirdim şmdide zaten kaka yapmıyor degişmiyorum 9.5 aylık olduk sabah degiştiriyorum slepy kullanıyorum
Stellaa Çok teşekkür ederim kızlar ben de 2. Ayından itibaren değiştirmiyodum uykusu bölünmesin diye ama içim de rahat etmemişti çok mu uzun kalıyor acaba diye. Ben de prima kullanıyorum gerçekten çok kuru kalıyor ama yine de bi sorayım dedim. Teşekkür ederim yorum yapan herkese 🎀