17062019 Kizlar 1 saat once falan saglik kabininde b12 ignesi vuruldum.vuruldugum sirada bise olmadi ama suan igne yerim ve bacagim agriyor.basina gelen varmi? Hemsire cok kastigimi soyledi.ondan olabilir mi acaba? Cok korkuyorum.
GzdeBade Bende B12 vuruldum dodex ti ismi hatta hiç hissetmiyecegim kadar acımıştı. Senn kasmiş olabilirsin kendini