Dumanazra dun 4 ay asimizi olduk 2. Ayda ates yapmamıştı ama bu asi ates ve huzursuzluk yarattı.asidan sonra 6 saat arayla calpol verdim. Sabah 37.8 e yukseldi kulaktan ölçüm yapıyorum.fitil attim bu saate kadar en fazla 37.5 oldu böyle olması normal mi ?
Gokcem_esra Dumanazra canim her bebekte farklı reaksiyon gösteriyor hava sıcaklığını da dikkate alacak olursan benim doktorum 38 üstünü ateş olarak baz alın diyor diğer taraftan 3 gün takip et bana kalırsa herhangi bir sıkıntı görürsen hemen götür hastaneye biz de bir sıkıntı olmamıştı çünkü …
Dumanazra Gokcem_esra tesekkur ederim canım sukur 38 üstüne çıkmadi.10 gün önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdik o yüzden de evham yaptim biraz.saglik ocagi hafif ates yapabilir dedi