Merhaba Kızlar bugün doktora gittik 4. Ay aşılarını oldu bebeğim ama doktor o kadar ilğisizdiki sorduğum hiç bi Soruya cevap alamadım bide özel hastane yaniisağlık ocağına gitseydim daha iyiydi Bana Demir ilacı başka falan demedi bende eve gelince sağlık ocağının hemşiresiyle konuştum oda bana 4 aylık bebeğin Demir ilacı damla başla ben öneriyorum bu ayda dedi kafam karıştı doktor bişe demedi ben şimdi ne yapmalıyım sizce