3 aylık Bi kızım var şuan 2 gündür hastanede yatıyoruz idrar yolu enfeksiyonu var ateşini Bi düşürüyorlar 2 saat sonra tekrar 38.7 lere kadar çıkabiliyor Bi bilgilendirme de yapmıyorlar başından böyle Bi durum geçen annelerimiz var mı daha kaç gün sürer acaba hastanede ne kadar gün yatar? 😒