Merhaba hanımlar,doğum yapalı 43 gün oldu. Hamilelikte 23 kilo almıstım. Şimdi 10 kilo fazlam var ve göbeğim gitmedi yarısı kaldı. Ve dikiş bölümünden aşağı sarkıyor. Dışardan baksanız 5 aylık hamile gibiyim. Sizler ne durumdasınız? bunun için neler yaptınız? Ne kadar sürede gitti?