esma Anneler merhaba. 4 aylık oğluşum var. Pipisinin ucunda (deliğinde) toplu iğne ucundan bi tık daha büyük hamurumsu bi şey gördüm. Bi kaç kez rastladım buna. Kimisinde kendiliğinden çıkıp beze yapışmış, kimisinde de ben çıkardım. Bu nedir, sebebi nedir bilen var mı acaba?
[silindi] esma hic bilgim yok ama yaziniz yukarda kalsin diye yorum yapiyorum, umarim onemli birsey degildir, icinizi ferah tutun.
KuzeyinAnnesii esma oğlum var 6 aylık canım bu zamana öyle bişeye denk gelmedim acaba bir çocuk doktoruna mı göstersen İçin rahatlar hiç bilmiyorum Umarım bilen çıkar
Dryae esma benim oğlum da 5 buçuk aylık canım hiç öyle bişeyle karşılaşmadık bir doktora sorun isterseniz
esma 2 hafta sonrasına randevumuz var zaten. Meraklandık tabi. Acaba yaşayan var mı dedim. Kireçlenme mi iltihap mı bilemiyorum. Umarım ciddi bi şey değildir. Sağ olun.
Ozlemete Pisik kremi gelmis olabilir banyo yaptirirken siyirip ucunu temizlemeniz gerek, korkulacak birsey degil merak etmeyin 🙂
esma Krem kullanmıyoruz ki. Hiç pişik problemimiz olmadı doğdu doğalı. Hafif kızarıklık olsa da zeytin yağı sürüyoruz çok iyi geliyor.