Asli123 doktorum çok önemli olmadığını söyledi. 6 ay gözlemleyelim hersey yolunda suan,devam ederse yönlendiririz dedi. Ama bugun bekleyemeyip nörologa götürdüm. O an normaldi iki el aktivitesi, video gösterdim. Birkaç kontrolden sonra bulgular normal bi problem görünmüyor şuan için ama emara sokup görelim onaylayalım dedi videodaya dayanarak. Anestezi verip emara sokacakları için istemedim acıkcası çok tedirginim çocugumu sürekli sorgularken ve gözlemlerken buluyorum kendimi. Aslında kendi doktoru 6 ay gözlemleyelim sonra nörologa yönlendirebiliriz diyene kadar hersey normaldi bizim için içimize bi korku düştü