Tarana 11aylik oğlum hiç su içmiypr. Ağzından bosaltiyor su verdiyimde.. Heryolu denedim. Gunde 4, 5kez emziriyorum ek gida veriyorum. Normalmi acaba?
Pelo16 Tarana kaşıkla vermeyi denediniz mi? Ya da ufak bir cam kadehle? Shot bardağı da olabilir. Biberon veya sulukla reddediyor bizimki de.
Buss_07 Tarana ilaç kutularından çıkan şırıngalarda ise yarıyor. Benim kızım biberon istemedi en başta bardaklara biraz zorlandık o şekilde icirmistim. Şimdi biberon, bardak neyle verirsem içiyor.
Arc1993 Tarana benim oğlum 50 cc içse sevinirdik. Philips aventin pipetli bardak olarak geçen bir suluğu var. Yanlardan tutmalı. 2 biberon içmeye başladı onla. Sanırım pipet olayı hoşuna gitti. 3 suluk değiştirdim. Buna bayıldı
Tarana Pelo16 evret denedim her yoku agzina su ve ya meyvesuyu tadi gelince agzini aciypr disariya akiyor ama yemeğini yiyorbiberon hiç almiyor dogdugu andan emzirdim biberonu verince dislerini kasiyor. Kaşıkbardak pipet hepsini denedik icmiyor
Yaso25 Bizde pipetli Suluk işe yaradı. Suyu agzına alınca hep püskürtüyordu hiç içmezdi şimdi Suluk gördüğü an koşuyo içiyor bol bol çok şükür
Tarana Yaso25 tam olarak ismini yaxarmidiniz? Ben Rusyafa yasiyorum suluk burfa ne deniypr bilmiyorum😃belki marka yazarsam bulurum)