Betsel canım ben sezeryan oldum ertesi günü iyi şekilde ayağa kalktım biraz da kalkmak zorunda kaldım bebeğim küveze girmişti yanında tek ben duruyordum iki gün sandalyede geçti ve pansuman yapamadım öyle olunca 3. Gün hafif kanama gibi olmuştu sonra pansuman yaptım ve bi daha hiç bi sorun yaşamadım kolay toparlandım 10 aya yaklaştım kırmızılık da geçti izi de hafifledi baya hissizlik de azalmaya başladı. Ama yine de çok hafif de olsa uyuşukluk var gibi