Bebeğim çok az kilo alıyor diye doktor raporlu mama verdi ilk doktor günde 2 tane içir dedi
Diğer zamanlarda bebelac kullanmaya devam et dedi
bugün kü gittiğimiz çocuk doktoru raporu değiştirdi günde 6 defa bu mamayı içir bebelac içirme dedi ne yapayım bilmiyorum