Besteninannesiii Başına böyle bir durum gelen var mı acaba ? Çıkarmaya çalışıyorum ama ağlıyor da , silikon kaşıkla denedim olmadı. Ne yapabilirim ?
Hunilianne Besteninannesiii parmağını kanca şeklinde yapıyorsun çıkarıyorsun. Ağlasa da yapacak bi şey yok
BoncukAnnesi Besteninannesiii canım bu ara oğlum bunu sürekli yapıyor yemek istemediği şeyi fln ağzında tutuyor damağına yapıştırıyor tabi en çok da ekmek ve eline bisküvi verdiğim de bisküviyi. sonra ağlamaya başlıyor ne emiyor ne su içiyor artık ağlasa da damağını parmağımla temizliyorum yoksa daha çok eziyet ediyor
Deletedmom423 Besteninannesiii hem ekmeği alamazsan ememezde sen almayı dene çabucak alırsan çok ağlamaz