Ben kaynanm ve kaynbabam ile br evde yaşıyorm.. oğlumu benden cok onlr tutyorlar bana sadece acikinca alti degsnce veriyorlar brz alp oynayaym diyorm yok hemn gelp alip brz sevelm falan.. cok bıktm artk oglum da benden uzaklsnca hic aglamiyor keske bana duşkn br bebek olsydi ben yannda olmynca ağlsydı 😪