aysedefnesmom bende antibiyotik kullanmadm alerjiden dolayı 5 ay oldu dogum yapalı bazen cok iyi hissediyorum bazen o kadar cok acıyor ki doktora gittim alttan muayene etmedi ultrasonla herseyin normal oldugunu söyledi nasl anladiysa 🤔 bidha gitmedm ama 2 yılda anca agrıların tamamen biter demisti doktorum