Pamukkizim Kizlar bebegim hasta bronsit baslangici denildi ventolin ve cortair verdi doktorumuz serumla karistilacak ama kac dakika verecegimi soylemedi sadece 1 cc ventolin 1 buçuk cc serum koy dedi 15 dakika kullaniyorum ama icindeki ilaci bitmemiş oluyor ilacin bitmesi mi lazim yoksa 15 dakika yeterli mi
Prensesannesi33 İlacın bitmesi lazım ve maskeyi dik pozisyonda tutman lazım canım ortalama 10 dk da biter zaten
Pamukkizim Prensesannesi33 kucagimda oturtup veriyorum ve 15 dakika kullanmama ragmen bitmemis oluyor
Fk_ata Çok geçmiş olsun bende bebeğimde hava kullanıyorum. Havayı verirken bebeğimi dik bir şekilde tutuyorum içindeki sıvı buhar olana kadar. Eğer yatar pozisyonda olursa hava az çıkıyo ve hemen bitmiyo.
Prensesannesi33 Pamukkizim maskenizde bozukluk olabilir buharı az çıkıyorsa maskede problrm olabilir maskenizi değiştirip bir de öyle vermeyi deneyin
Fk_ata Hava düzenli şekilde kesilmeden çıkıyosa eğer sorun yok. Makinanın markasına modeline göre işlem süresi uzayabilir yada kısalabilir demişlerdi bize bizimde yaklaşık 10-15 dk sürüyo.Buhar kesilene kadar vermeye çalışın bence.