Hasibemelek benimde bebegimde mama verdikten hemen sonra saniyeler icinde cikti ve 24 saat sonra sondu. Ertesi gun yine aynisini yasayinca kanaat getirdim sut alerjisi ve mama yapti. Ertesi gun mamayi kestim birdaha cikmadi. Tedbiren sut urunlerini kestim doktora gidicem. Insallah senin oyle degildir ama aklinda olsun diye tecrubemi anlatmak istedim. Gecmisler olsun💕