TugbaAda bebeğimin sarılık riski geçtiğinde (1 yada 1,5 aylıkken tam hatırlamıyorum) doktorumuz ne zaman uyanır isterse o zaman emzir, sen uyandırma demişti. 6 aylık olmak üzereyiz hala öyle yapıyorum. Uyandırmak uyku kalitesini bozuyormuş ve gereksiz yere alışkanlık kazandırıyormuş.