AiDai_MiRa Merhaba güzel anneler . Bebeğim 37 günlük ve anne sütü ve mama içiyor . Sizler mama kullanıyorsanız hangi markayı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz ?
gulsahbaydemir AiDai_MiRa sma kullanıyordum bebelac kullanmaya başladım Bi kaç aydır. Ama sma güzel tavsiye ediyorum 👍
kubra_s AiDai_MiRa evolvia 💙💙💙💙 kızım yogunbakımda hep bundan tüketti gittigim özeldeki ve devletteki doktorda tesadüf ki bunu önerdi 3 aylık olmak üzereyiz gerçekten öneririm ve alacaksanız e bebekten alın eczaneler pahalı satıyor
Tubasubasi BebelacGold kullanıyorum,arada aptamilde karıştırdım ama,Şuan kullandığım mamadan memnunum çok şükür ne öyle çok gaz yaptı nede,kabızlık oldu.💪🏻
_yaseminturann AiDai_MiRa merhaba ben hipp combiatic vr bebelac gold kullanıyorum memnunum ikisinden de aynı zamanda yarı da emziriyorum
Asya1616 Bebelac kullanıyorum fakat kızıma kilo aldırmıyor gibi geldi. Bir arkadaşım Bebivita önerdi ondan deneyeceğim