feldspar instagramdan @cocukdoktoru isimli Dr. Hande Türkyılmaz’ın iletisini lütfen okuyun. kopyalayamadım. kliniğine acil gelen ve anneleri tarafından acı elma yağı sürülen iki yenidoğanı anlatıyor. ikisi de epilepsi tarzı nöbetle gelmişler. acı elma yağında kalp atışlarını yavaşlatan tujon isimli madde içeriyormuş ve bebekler için çok zararlıymış, lütfen kullanmayın. gaz sorununu zamana bırakın, 2-3 ayda geçiyor. biraz sabır sevgili anneler...
Minikheyecan Ya ama birine içirilmiş diğerine de uzun süre masaj yapılış bu yağla. Kullanımı doğru olduktan sonra neden zarar versin? Topuklara ve karna bir damlayı bir fincan zeytinyağında bir seyreltip kullandık bir sıkıntı olmadı
feldspar Minikheyecan siz bilirsiniz ben bebeğimi riske atmazdım. doktor açıkça risklerinden bahsetmiş, azı veya çoğu dememiş.