lilosece Bilgihamile şimdi nasıl canım koronami oldu yavru acaba test yaptilarmi büyük ihtimal sizden geçmiştir allah sifanizi versin inşallah
Bilgihamile lilosece 3 gun sonra cocugumuzda bizde teste gidicez coknkorkuyorum insallah gecmemistir :(
Aycalyaa Bilgihamile 112 yi ara kuzum diş 38 i geçmez demişlerdi bize Allah yardımcınız olsun çabucak atlatın sizde inşallah sık sık ılık duş aldır eklem yerlerine soğuk tampon bide ateş düşürücü doktora sorup kullan mutlaka tekrar test isteyin bebeğe çok geçmiş olsun
Bilgihamile Aycalyaa 112 yo aradm geldi baktilar gittiler goturmedilerde soguk kompres 4 saatte 1 calpol ve dolven verdik gecti sukur cok korkuttu ama
Asya_ Bilgihamile Bilgihamile Merhaba ne yaptınız ? Benim de 2.5 aylık kızım var . Bende de covit pozitif . Eşim negatif . Emziriyorum bide . Emzirmeyi bırakma dedi doktor . Ama aksi bı durum olursa karantina da bile olsanız hastaneye gitmeye hakkınız var dedi. Aklınız da bulunsun .
Bilgihamile Asya_ Bize kagit imzalattilar sahsi arabaniz olmadikca hastaneye gelemezsiniz dediler bulasma riskinden oturu hala karantinadayiz esim ve ben pozitif evdeyiz emzirmeye devam ediyorum birakmadm ama hastaneninverdigi ilaci kullanmadm
Hamzam Asya_ ben covid oldugumda emzirme drdiker sürekli evdeyken emziremedim,sonra hastane yatista da sagdim döktüm süt kesildi sonra eve geldim bı 10 gün de öyle etti 1 ay bebeğim almadı süt gitti,size nasıl emzir dediler şaşırdım.
Irmak09 Ayni durum benimde basima geldi 3gun once kizim ateslendi birden 39 hucuk 40a kadar cikiyordu hemen hastaneye goturduk bakildi herseyine koroma testide yapildi cikmadi sukur bizlerdede yok dolven ve calpol surubu 4saat arayla verdim ilik dus aldirdim hergun ve atesi ciktinda surup ve ekstra ilik sulu bez koydum anlina koltuk altlarina ustunu ince giydirin zibinla dursun ortmeyin de gecmis olsun allahim sizlerede bebeginizede sifa versin
Irmak09 Arkadaskar dis degil diyorsunuz ama tanidiklarim var disden havele geciren hastanelik olan her bebegin bunyesi bir degil bizdede birsey cikmadi birde baktim dis etleri kabarmis 3 4 tanesi tabiki basda korona supesi var annenin ama disde olabilir birde bebeklerde sebebsiz atesde olabiliyormus buyume atesi olurmus
Bilgihamile Irmak09 disi boyle.kabarmis bizimde simdi ara ara 37.5 oluyor bazen yarin teste gidicez insallah bisi cikmaz insallah
Aselin_Annesi20 Bilgihamile diş ateşi 38 i geçmez bence üzülerek söylüyorum çoxuğunuza tekrar yaptırın
Barbie06 Hamzam banada kötüleşir ilaç başlarsan emzirmeyi kes başlamazsan ilaca bol bol emzir dediler
Asya_ Hamzam bebeğimi ancak süt korur dediler o yüzden emzirmemi önerdiler . İlaç kullanmamak kaydıyla. Hafif bulgular ile atlattigim için ilaç kullanmadım . Bu sebepten dolayı de emzirebildim.
Hamzam Barbie06 ben çok ilaç kullandım, herkese verilen.ilac iyileştirmedi,Çin’den gelen ilaç topladı beni,oldukça ağırdı ondan belki
minikailemmm Bilgihamile bence dişte böyle ates cıkmaz benim oglum pozitif en son atesi 39.5 a cıktı doktor dişte ates bu kdar yükselmez demişti yinede Bi gidin hastaneye
Bilgihamile minikailemmm Evet malesef korona olmus ve atlatmis cocugumda. Dis cikarttigi zaman atesi 38 anca olmustu sonra cikartti disi.