Aci valla canım biz 7 aylığız ek gıdaya geçeli çok oldu ama kaşık reddi başladı birde bizde , gece muhallebi yediriyorum da yinede uyanıyor mama verim dedim baştan beri mamayı sevmedi ilk doğduğu zamanlarda bile içmedi yavrum tadını doğmadan nerden bilioda tadını sevmesin . İçmeyen bebek içmiyor işte