Bebek0707 İlk bebeğim ve çok tecrübesizim.Bebeğinizin burnunu nasıl temizliyorsunuz acaba.Burun aspiratörü aldım ama çok işe yaramadı
zeynepteacher Bebek0707 otribebe burun aspiratörü kullanın, bir damla damlattıktan sonra çekin gayet de boşaltıyor.
Tubasubasi Bebek0707 otribebe kullanıyorum ben.Önce tuzlu suyu hafifçe burnuna 1-2 kere fıs yapıyorum daha sonra çekiyorum.Yada banyo yaptırdıktan sonra çekiyorum.en kolay temizleme yöntemi 👍🏻
nightingaleyan Bebek0707 otribebe burun aspiratörü ,serum fizyolojik veee tabiki soğanın üzerine karanfil batırıp yatağının kenarına koymak😁
fatmablnakgn Doktorum burnu için damla vermişti onu sıkıyodum hapşırıyodu hepsi çıkıyodu kalan kurularıda çengelli iğrenin arkasıyla canını acıtmadan çıkarıyodum rahatlıyodu yavrum 🤭
fatmablnakgn Bebek0707 şuan tam 5 aylık ama 2buçuk 3 aylıkken yapıyodum çünkü burun tıkanıklığı o zaman olmuştu bizimkinin
Tubasubasi Bebek0707 ucu buruna uyumlu bi başlık.küçük bi hortumu var. Başlığı bebeğin burnuna doğru yaklaştırıyorsunuz,hortumdan siz nefesinizle çekiyorsunuz.bu kadar 😉
Bebek0707 Tubasubasi Ben pompalı burun aspiratörü aldım ama pek işe yaramıyor.Otribebe daha mı iyi ondan alsam
Tubasubasi Bebek0707 benim bebeğim 4,5 aylık doğduğundan beri onu kullanıyorum.tavsiye ederim açıkçası.memnun kalırsınız.