Yamac0144
Anneler doktora sordum öneriyoruz aşıyı dedi sağlık ocağındaki iyi bakılan bebeklere önermiyorum dedi
Mavi1408
Ben rota aşısını yaptırdım. Doktorum önerdi sağlık ocağındaki doktorumuz da önerdi. Hatta ikinci dozu yaptırdım daha iki gün önce.
Ates00
Bizde bugün yaptırdık ilk dozunu. Sağlık ocağındaki hemşire önermişti bugün doktorumuza sordum o da yaptırırsanız iyi olur dedi