Kumsalim1 15 aylık olmak üzere oğlum, yaşından sonra kafasını sağa sola vurma bilerek bunu tekrar etme hareketi başladı. Pedagogların önerdiği bağırma ağlama herşeye müsade edebilirsiniz ama bu tip davranışlarda gerekirse kafasını tutarak durdurun çünkü vurma hareketini tamamladığında o olay örgüsünü öğrenmiş ve sonucunu görmüş olacağından devam edebilirmiş. Bende müdahale ediyorum ama tabi bunu onu daha fazla hırçınlaştırmadan yapmalısınız. Ayrıca pediatri hekimimizde bunun bi çok çocukta görüldüğünü 1 yaşında pik yapan ben kavramının bir sonucu olduğunu söylemişti. Dikkatli bi şekilde müdehale edin, hırçınlaştırmayın inadına onun üstüne gitmesin.