Arkadaşlar artık tamamen bıktım yıldım yani, 2.5 aylık olduktan sonra asla isteyerek ne mama içti ne anne sütü hep redle uğraştım 2 ay boyunca her yolu denedim her mamayı denedim 4.5 aylık geçti reddi şarkı soylerek iciyordu şuan 6 ay 18 günlük 1 haftadır yine aynı ve büyüdü herseyi anlıyor ağzını kitliyor resmen bu arada 5.5 aylık alttan iki dışı çıktı ve şuanda üst damaklari sis, yaşayan var mı dişlerden midir , doktor ugrascaksin dedi 1 yaşına kadar anne sütü veya formül mama dedi