Tuana4747 evet kullandım bı ara hiç memnun kalmadım şuan kuzenim Fatma topalin çayını kullanıyor geçen dedim bı bardak icm benm içtiğimle aynı mı diye içtim ve arasında dağlar kadar fark var afedersiniz ama sanki öküz yemiş gibi tok tutuyor insanı ve ben emziriyorum da şaşırdım açıkçası o yüzden tavsiye ettim size