Derenasli Merhaba guzel anneler 2 tane sorum olucak 3 gun onc sezeryan dogum yaptim karnimin sisligi hala inmedi sanki 5 aylik gibi duruyor nolcak bilmiyorum birde sutum geliyor ama gogus ucum hic yok bebisim tutamiyor ne yapmaliyim 😕
Boncugumm Derenasli silikon göğüs ucu al canım aventin ki güzel karnında hemen inmez daha yeni doğum yapmış sın zamanla iner
zeynepteacher Derenasli karnınız 3 ayda toparlar ödeminiz de var takmayın kafanıza, göğüs ucu çıkarıcı pompa alın eczaneden epey uzatıyor ucu bebek de kolay ağzına alıyor. Zorlanırsa yara olur canınız daha çok yanabilir.