Zehra_Ens sanırım dişten. 18 aylık kızım da günde 4 ün altına nadir düşüyor ve bu aralar sürekli yeni diş görüyorum. Diş çıkarması bitince normale dönüyor ama tabi siz yine de bir tahlil verin isterseniz. Özelde doktoru varsa bebeğinizi hastaneye götürmenize gerek kalmıyor. Biz kakalı bezini götürüyoruz doktoru ile konuşup, eşim hastaneye gidince kayıt açtırıyor doktoru da laboratuvar kaydını açıyor ve tahlili veriyoruz. Neredeyse kan dışında her tahlili böyle yaptırdık tabi doktoru muayeneye gerek yok dediyse.