Merhabalar. Kızım 4 ay 10 günlük normalde bugün 4 aylık aşısı vardı fakat eşimle test yaptırmıştık benim negatif eşimin pozitif çıktı doğal olarak 14 gün evdeyiz aşıda gecikecek bi süre daha. Bu şekilde 4.ay aşısını 5.ay olmuş olacak acaba bi sıkıntı olur mu ? Hemşireye ulaşamadım soramadım.