Selnkrm Bebeğim 6 ay 2 günlük 4 aylıkken sünnet yapılmıştı fakat sünnetten sonra idrarında azalma ve turuncu lekeler başladı başına böyle bir şey gelen varmı ?
Asaf0625 Selnkrm benimde oğlum 6 ay 8 günlük bezinde turuncu leke var ilk defa gördüm anne sütü aliyo sadece arada yoğurt veriyom anlam veremedim tedirginim
btlgvrcn Selnkrm Bol bol su verin abartmadan istediği kadar tabiki bizimde geliyordu doktorumuz su demişti sonra geçti gerçekten geçmezse mutlaka doktorunuza danışın
Zeynoooo Selnkrm benimde kzıımda oluyordu ürat kristalinden çok terleme veya az emdiğinde su kaybında oluyormuş biraz su ve sık emzirince geçiyor bizde
Sydagl Selnkrm meraklanma susuz kalmis bebegin. Bende yasadim 8 aylikken. dr normalde 3 5 ay civarinda gelir bu leke normal karsilariz ama cok susuz kalmis demek ki dedi. Su icirmwyi ihmal etme
Selnkrm Asaf0625 ben doktoruma sordum vücut daha fazla su istediği için olur eğer devam ederse ultrasonla bakıcaz kum ya da taş da olabilir dedi
Sydagl Selnkrm ben pipetle vermistim. 1 kere de ogrendi pipet kullanimini ve pipet hurmetine alistik.suya
Bebekcik2406 Selnkrm bizdede oldu aynısı vücudu susuz kalmış, kaşıkla içirmeye çalışın emziriyorsanız sizde bol su için bu şekilde atlattık biz
Sila34 Merhaba benim kizimdada turuncu leke olmuştu. Doktorumuz susuz kaldigi icin kristallesme demişti. 1 hafta su verin demişti. Oyle hemen geçmişti. O zaman bebegim en fazla 20 günlük falandi sanirim. Suan 11 aylik bir daha hic olmadi.
Selnkrm Sila34 doktorumuz ailenizde taş kum varmı varsa bi ultrason isterim demişti aklım ona takıldı
Sila34 Selnkrm ben saglikciyim. Eger doktorunuz onerirse cektirin dedim en azindan hicbirsey cikmazsa iciniz rahat eder. Elinizde bir sonuc olur 🌸
Mehmetkerem Selnkrm bende bezinde gördüm idrarida sarıydı doktora götürdüm idrar tahlili yapıldı kum döküyormuş bide enfeksiyon varmis tahlil yaptırdık antibiyotik kullandık geçti çok şükür
Selnkrm Mehmetkerem aynı şekilde idrarı çok az belki bütün gün değiştirmesem dolmayacak kadar koyu ve kokulu