Aselll sordum anlattığımda bana biseyi olmadığını fazlasını kütüğünü söyledi ama ilk bebegim annemde aynısını diyor cevremde fazlasını kusuyor o diyor ama fazla emiyor demek ki sanada kustuğu fazla geliyor ama değil o alacağını alıyordur diyolar ben kustugunu fazla bulduğum için endişeleniyorum.