Bebeğim 4.5 aylık oldu. Özellikle 3. aydan sonra her bebek gibi farklılaştı, etrafta ilgisi arttı, elini kolunu kullanmaya başladı vs. Tabii ki sürekli benimle ve başkası aldığı zaman bana gelmek istiyor, bende sakinleşiyor falan ama merak ettiğim bebekler ne zaman anneye bilerek sarılmaya, sarılıp uyumaya, anneyi sevip öpmeye ya da benzer sevgi gösterileri yapmaya başlıyorlar? Çok merakla bekliyorum o günleri 😊💕