Glin89 malesef bende yaptırdıktn snra pısman olmstm bunla ilgili post actm ve cogu anne bana tepki vermisti ama bebegm yesıl kaka yaptı ve o ay hıc ilerlemedi kılo almadı cunku bagırsakları düğümlüyprmus bu aşı her ay 1 kılo slsn bebeğim rotadn snra azaldı alımı ve bu aşıdan once alerjı testi yaptırılması gereklı bence yoksa alerjık belırtılerknı ortaya cıkartıyor cogu bebekde