Kizim 8 aylik 2 gun once bole hafif sulu kakasi vardi. Devam ediyordu doktora gittik rutin kontrole soledim pek takmadi. Dislerine bakti daha cikmaz disleri dedi. Dun gece cok uyandi aglayarak falan normalde uyanmaz bugun de cok fazla kaka yapti yine civik. Atesi yok ama dis midir yoksa baska bi sey mi vardir? Bir de doktro artik mercimek falan verebilirsin demisti ben de mercimek corba yaptim acaba o mu dokundu? Ama mercimek corbadan once de hafif suluydu sadece bugun adet olarak da cok yapti bole bisey yasayan var mi disten mi oldugunu nasil ayirt etcem acile mi gideyim hafif istahsizligi da var