Fcankurt Selam arkadaşlar, 2,5 aylık kızım var hem reflü hem de gazlı. Meme ile kavgalı, biberon ile kavgalı. İşkenceye dönüştü resmen beslenme saati. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Çözüm önerileriniz nelerdir. Sevgiler filiz.